Morgen naar Uruguay vanaf BE - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van leendert en saro - WaarBenJij.nu Morgen naar Uruguay vanaf BE - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van leendert en saro - WaarBenJij.nu

Morgen naar Uruguay vanaf BE

Blijf op de hoogte en volg leendert en saro

14 November 2015 | Uruguay, Colonia del Sacramento

Hola amigo's,

In Salta sliepen we de 2e keer in een hostal. De enige vrije kamer was met een stapelbed. Saar bovenin en ik onder. Dreetje 's nachts had ik even een tennisweekendmomentje. Alleen Saar was niet zo dronken en snurkte ook niet zo hard als jij. Iguazu was mooier dan de mooiste verhalen. De watervallen zijn betoverend mooi. Het geweld waarmee het water naar beneden komt is bijna niet te beschrijven. We zijn zowel naar de Argentijnse als Braziliaanse kant geweest. Kijk vooral naar de bijgevoegde foto's voor een impressie. Na het eten gingen we nog wat drinken maar vonden geen wijn op de kaart. Saar vroeg in haar beste Spaans of ze wel wijn hadden. Antwoord was positief. Dan maar een copa de vino (glas wijn) graag. Serveerster leek het te begrijpen. Wijntje kwam maar was niet te zuipen. Toen we afrekenden was het best veel maar dat kwam omdat we de hele fles meekregen en ook moesten betalen. Toch een klein communicatiemisverstand... Onderweg hebben we de fles beschikbaar gesteld voor de eerste de beste zwerver dan wel alcoholist en de volgende morgen was hij weg!
Gister teruggevlogen naar BA en 's avonds in de kroeg Argentinie-
Brazilië gekeken. Een soort Nederland-Duitsland. Uitslag 1-1. Helaas overschaduwd door de beelden uit Parijs...
Morgen gaan we met de boot naar Colonia (Uruguay). We zijn zeer benieuwd hoe het daar zal zijn.... Jullie gaan het lezen in ons volgende bericht.

Pas goed op elkaar en veel liefs van

Saro en Leendert.

• 14 November 2015 - 22:43

Claudia:

Hoi vakantiegangers, zoals julllie zien ben ik deze keer wel heel snel mijn reactie ......... zit "verplicht" achter de laptop op zoek naar een andere stad voor een tripje. Zou de 1e week van december een paar dagjes naar Lille gaan, maar dat hebben we per direct geskippt. Ik houd wel van spanning, maar niet van terreur! Hopelijk dat die zwerver de inhoud van die fles heeft overleeft ....... voordat jullie straks op the most wanted list van Argentinie staan, ha, ha. Hopelijk hebben ze in Uruguaq wel 2-persoonsbedden en veel plezier in het land van "Het Konijntje"! X

• 15 November 2015 - 12:03

Mama Jenny:

Wat een prachtige foto's! Ziet er woester uit dan toen ik er was, heb even oud fotoboek opgezocht, maar toen vond ik dat al prachtig!Veel plezier in Uruguay met hopelijk beter weer dan hier, want het stormt en giet vandaag. Liefs X

• 16 November 2015 - 16:02

Bompa:

Mooie foto's luitjes, hardstikke leuke verslagen. Kaatje komt morgen weer terug van de Seychellen, heeft het ook erg naar haar zin gehad.
    Tranen met tuiten natuurlijk weer bij vertrek. Gaat de rest van mijn leven mijn pensioen kosten, ze zal wel vaak heen gaan. Whoeaaaaaaa.
    Nog veel plezier daar en geniet ervan. Je ziet wat er in mijn moederland gebeurd. Diep diep triest. Krijg veel berichten van familie en vrienden daar.
    Nogmaals veel plezier en wees voorzichtig, Kom veilig en gezond weer terug.
    Dikke knuffels van Bompa.

• 16 November 2015 - 16:05

Bompa:

Oh ja, nog wat, sinds Texel neem je geen risico meer zeker, lekker Saro boven laten slapen. Kun jij niet meer tussen ben en gordijnen vallen Haaaaaaaaaahaaaaaaaaa!!! Kusje!!!