Morgen naar Salta - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leendert en saro - WaarBenJij.nu Morgen naar Salta - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van leendert en saro - WaarBenJij.nu

Morgen naar Salta

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg leendert en saro

04 November 2015 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve mensen,
Na enige vertraging door de mist op Schiphol, kwamen we aan in BA om 23:30 (het is hier 4 uur vroeger).
Hotel ligt in in de wijk Palermo Soho, waar veel restaurants en winkels zitten.
We blijven hier 4 nachten om even te acclimatiseren.
Gister hebben we een fietstoer gedaan door de stad olv een Nederlandse gids. Hij had vroeger bij de KLM gewerkt en zat sinds 9 jaar in BA. De overige acht deelnemers waren allen van de KLM. We hebben veel gezien en kwamen oa in de wijk Boca. Dit is een beetje de sloppenwijk van BA met ook het stadion van Boca Juniors, welke zondag kampioen waren geworden. De oude club van Pluisje, door onze gids als de Hazes van BA aangeduid.
Geld opnemen is wat lastig. Bij de ene ATM krijg je max 700 peso's en een andere werkt helemaal niet. Verder is het nogal prijzig hier. Dit werd maandag dermate precair dat we onze lunch ternauwernood konden betalen. Dit merkten we halverwege waardoor Saar geen hap meer door haar keel kreeg...
Morgen vertrekken we om 06.50 uur met het vliegtuig naar Salta. Het schijnt daar erg mooi en ook een stuk warmer te zijn. Jullie gaan het horen.

Liefs, Saro en Leendert.

• 04 November 2015 - 20:59

Guuk:

Leuk zo'n verslag. ! Veel plezier! X.

• 04 November 2015 - 21:09

Hillegonda:

ik open mn laptop om te kijken of er al een berichtje was van jullie en jawel net binnen!
    leuk op de fiets door BA!

• 04 November 2015 - 22:17

Miranda:

fietstocht waar heb ik dat eerder gedaan,veel plezier nog leuk om jullie te volgen zo.

• 04 November 2015 - 22:46

Ly:

Leuk jullie belevenissen tot nu te lezen. Njoy! X

• 04 November 2015 - 22:46

Tineke:

Leuk om jullie te volgen hoor!!

• 04 November 2015 - 23:25

Mo:

Heel veel plezier en een goede reis naar Salta! Op naar het volgende reisverslag, daar verheug ik mij weer op,

• 04 November 2015 - 23:36

Claudia:

Leuk levendig verslag ........ geld wordt zogezegd een dingetje op jullie verre reizen, ha, ha. X

• 05 November 2015 - 13:50

André Herreveld (Bompa):

Hé jullie vakantiegangers, nog heel veel plezier en een goede reis verder. Kaatje zit veilig op de Seychellen. Gisterenavond weggebracht.
    Dikke Xen Bompa.

• 05 November 2015 - 16:21

Mama Jenny:

Fijn iets te horen. Kijk al uit naar de volgende! Gelukkig aan jullie kant van de wereld geen last van rokende vulkanen.

• 10 November 2015 - 17:55

Erik:

Veel plezier in Argentina, zie uit naar jullie volgende verslag. gtrjs xx