Back on Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van leendert en saro - WaarBenJij.nu Back on Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van leendert en saro - WaarBenJij.nu

Back on Bali

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg leendert en saro

25 September 2016 | Indonesië, Canggu

Lieve mensen,

Het schijnt dat het laatste verslag niet helemaal goed is doorgekomen. Als bonus een laatste en extra lang bulletin. Als wij alle sarongs, bracelets en andere waar hadden gekocht die ons aangeboden was dan hadden we 4 extra koffers nodig gehad. Het zal voor Leendert straks weer wennen worden om aangesproken te worden met brigges of smeris in plaats van sir, mister of de mooiste boss....
Vrijdag uit Lombok vertrokken naar Gili T. Daar 1 nachtje gedaan waarbij Leen een collega tegenkwam van het bureau die in het zelfde onderkomen zat. Zaterdag met de fast boat naar Ahmed en vanaf daar met een privé-chauffeur naar Canggu. Dit hadden we al in Ahmed geregeld. Het kost maar even meer dan gangbaar vervoer maar is wel lekker en gemakkelijk. Tikkeltje decadent voor ons doen maar dan maar....
Het verkeer in Indonesië mag je als druk omschrijven waarbij scooters en bromfietsen de overhand hebben. Voor chauffies is de claxon een belangrijk accessoire. Deze wordt dan ook zeer frequent gebruikt. Handsfree bellen nog nooit van gehoord en inhalen gebeurt voor onoverzichtbare bochten en over doorgetrokken strepen. Of het mag allemaal maar de kans is groter dat men er lak aan heeft. Bestuurders snijden elkaar en geven geen centimeter ruimte. Het mooie is dat niemand, zichtbaar, boos wordt....
Canggu is een soort van surfersparadijs. Lange haren, baarden en tattoos. Kortom Jan, Piet, Joris en Corneel. Het sfeertje is relaxed en je kan er lekker eten en een borreltje drinken. Ons spreekwoordelijke einde nadert. Nog een paar dagen en dan zit het er weer op.....

Heel veel liefs van Saar en Leendert.

• 25 September 2016 - 11:16

Betty:

Zo leuk om jullie reis ervaringen te lezen en een beetje mee te beleven. Zo te horen hebben jullie een super vakantie geniet van de laatste dagen xx

• 25 September 2016 - 11:22

Monique Weigle:

Wederom weer een leuk reisverslag. Tot snel!

• 25 September 2016 - 18:15

Miranda :

leuk om te lezen tot snel en nog even genieten

• 25 September 2016 - 19:42

Jenny Bakker:

Ben blij met jullie verslagen en mooie plaatjes. Geniet nog maar een tijdje, voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar huis. Overigens ook niks mis mee! Liefs mama J

• 25 September 2016 - 22:53

Claudia:

Aloha Beachgirl & -boy, via dit reisverslag heb ik eveneens het vorige kunnen lezen oftewel ik ben weer helemaal ge-update! Goed / fijn om te lezen dat alle (boot) trips jullie op de plekken hebben gebracht, die op het schema stonden. Voor de komende dagen zeg ik ....... geniet er lekker van en hopelijk is er meer dan voldoende bier enne als jullie nog plek over hebben, dan plaats ik de volgende bestelling: graag 10 sarongs maat XXL en 5 armbanden XXL! Adios, Claudia