Ubud Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van leendert en saro - WaarBenJij.nu Ubud Indonesië - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van leendert en saro - WaarBenJij.nu

Ubud Indonesië

Door: Leendert

Blijf op de hoogte en volg leendert en saro

06 September 2016 | Indonesië, Ubud

Lieve familie en vrienden,

Hier het eerste deel van ons Indonesië-avontuur. We zijn inmiddels behoorlijk geacclimatiseerd en geintregeerd. Na een toch wel lange vliegreis via Danpesar naar Sanur gegaan. Hier hadden we een homestay voor 2 nachten geboekt. Bleek een prima onderkomen bij een aardige familie. Zwembadje voor de deur en heerlijk rustig. Strand was op loop/fietsafstand. Beviel zo goed dat we er een extra nacht aan hebben vastgeplakt.
Vanmorgen zijn we met mini-busje van Sanur naar Ubud gegaan. Was binnen het uur gepiept. Zitten nu in homestay Baba. Ze vroegen 350.000 roepia voor een nacht. (15.000 is 1 euro) Afdingen schijnt hier volkssport nummer 1 te zijn en dat is aan Leendert toevertrouwd. Voor 300.000 de kamer om kort te gaan. Alles gaat hier ontspannen en de mensen zijn vrolijk. Voor Aziatische begrippen bijzonder..
Morgen gaan we de Volcano-toer doen. Naar een vulkaan en andere bezienswaardigheden. Schrijver en Dreetje zijn inmiddels weer een jaartje ouder maar drinken er geen biertje minder om. Hahaha.
Tot de volgende keer

leuk om jullie weer te volgen have fun en vooral genieten

• 06 September 2016 - 12:50

Ernst:

Afdingen; altijd leuk!

Veel plezier daar en blijf vooral verhaaltjes schrijven en foto's posten!!

Wij houden hier wel de wacht :)

XXX

• 06 September 2016 - 12:58

Mama Jenny:

Goed begin van een nieuw levensjaar! Geniet en ik kijk uit naar jullie volgend verslag!

• 06 September 2016 - 13:53

Tineke Dekker :

Wat leuk weer om te lezen!! Groetjes en geniet maar lekker verder.
    Ben benieuwd of jullie nog aan lezen toekomen

• 06 September 2016 - 14:14

Guuk Dekker:

Leuk om weer jullie verhaal te lezen. Is Leendert vandaag niet jarig of is dat morgen. Hoe dan ook Gefeliciteerd en blijf genieten. Liefs Wouter en Guuk.

• 06 September 2016 - 15:19

Moontje :

Heerlijk weer verhaaltjes lezen over jullie reisavonturen.
    Ik heb jullie nog sms gestuurd om jullie een fijne vakantie te wensen en Leen te feliciteren! Maar nogmaals bij dezen.
    Geniet ervan en heel veel plezier.

• 06 September 2016 - 22:43

Ly:

Hey! Leuk om jullie weer te volgen in je reis door Indonesië. Dus kom maar op met jullie leuke reisverhalen. Geniet lekker! En Leendert nog van harte gefeliciteerd!
    Tot horens! XL

• 07 September 2016 - 08:47

Frans En Bets Noordman:

Het ziet er allemaal goed uit. Geniet ervan.

• 07 September 2016 - 09:43

André Herreveld:

Lijkt me niet onprettig toeven daar, veel plezier en wees voorzichtig. Dikkke kussen ook van Kaatje

• 07 September 2016 - 21:19

Claudia:

Hoi Globetrotters, genoeg geacclimatiseerd? Oftewel de sappige verhalen mogen weer doorkomen, ha, ha! Alle gekheid op een stok"kie" ... ik wens jullie een veilige en rustgevende vakantie toe. Tschuss, Clau

• 10 September 2016 - 08:03

Betty:

Wat een geweldig verhaal weer had graag een foto gezien van het bea kapsel